enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpurfaşanlıurfa
DOLAR
18,4863
EURO
17,8227
ALTIN
972,74
BIST
3.262,53
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Şanlıurfa
Açık
31°C
Şanlıurfa
31°C
Açık
Çarşamba Açık
33°C
Perşembe Açık
34°C
Cuma Açık
35°C
Cumartesi Açık
35°C

Meral Akşener Covid-19’a yakalandı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, korona virüsüne (Covid-19) yakalandı. Twitter hesabından açıklama yapan Meral Akşener, eşi Tuncer …

Meral Akşener Covid-19’a yakalandı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, korona virüsüne (Covid-19) yakalandı.

Twitter hesabından açıklama yapan Meral Akşener, eşi Tuncer Akşener’le 1 hafta boyunca karantinada olacaklarını belirtti.

Akşener, “Yaptırdığım Kovid testim pozitif çıktı. Eşimle birlikte bir hafta boyunca karantinada olacağız. Çok şükür ikimiz de iyiyiz, kimse merak etmesin. Karantina sonrasında milletimizle buluşmaya kaldığımız yerden devam” ifadelerini kullandı. (HABER MERKEZİ)

 Gazete Duvar

Corona virüse yakalandığını duyuran İYİ Parti lideri Meral Akşener’e siyasi parti liderleri ve temsilcilerinden geçmiş olsun mesajları paylaşıldı.

Siyasetçilerin sosyal medyadan paylaşımları şu şekilde;

Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu: Koronavirüs testi pozitif çıkan İYİ Parti Genel Başkanı Sn. Meral Akşener hanımefendiye ve kıymetli eşi Tuncer beyefendiye geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, acil şifa diliyorum. Rabbim tüm hastalarımıza bir an önce sağlıklarına kavuşmayı nasip etsin.

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu: Koronavirüs testi pozitif çıkan İYİ Parti Genel Başkanı Sayın Meral Akşener’e geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, acil şifalar diliyorum.

DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan: Koronavirüs testi pozitif çıkan İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’e geçmiş olsun temennilerimi iletiyor, acil şifalar diliyorum.

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç: Kovid-19 testi pozitif çıkan İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’e geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, acil şifalar diliyorum.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş: Geçmiş olsun Sayın Genel Başkanım, en kısa sürede sağlığınıza yeniden kavuşmanızı temenni ediyorum.

Sözcü

Yorumlar

  1. Samet Dedo dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi ciddiyim hayran edici, teşekkürler

  2. Antepli dedi ki:

    Mrb web siten inanki iyi, tebrikler

  3. Antepli dedi ki:

    Selam sayfanız vallaha çok iyi, tebrikler

  4. Urfa Sevdalısı dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  5. Leman dedi ki:

    Merhaba web siteniz harbiden dikkat çekici, sağolun

  6. Hade dedi ki:

    Selam web sitesi harbiden güzel, saolun

  7. Urfadan dedi ki:

    Merhaba herkese paylaşımınız yeminle hayran edici, teşekkürler

  8. Urfalı Gençler dedi ki:

    İstanbul merkezden ben Urfalı Gençler. Selam herkese sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 07-05-2022 11:04:17

  9. Gamze Subaşı dedi ki:

    Merhaba bu web sitesi valla dikkat çekici, teraziye tıkladım

  10. Urfalı Gençler dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  11. Muhammet dedi ki:

    Merhaba herkese web siteniz gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  12. Elifnaz dedi ki:

    Selam bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım

  13. Kamil Kocaeli dedi ki:

    Slm sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  14. Leyla dedi ki:

    Kahramanmaraş merkezden ben Leyla. Selamın aleyküm sayfa vallaha çok güzel, saolun 21-05-2022 22:13:57

  15. Zeynep dedi ki:

    Mrb paylaşımın cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  16. Kaan dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi harbiden hayran edici, şukuladım

  17. Urfalı Hakan dedi ki:

    Selamlar paylaşımın vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  18. Urfa dedi ki:

    Samsun merkezden ben Urfa. Selamlar web sitesi vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 31-05-2022 20:12:21

  19. ANTEPLİ dedi ki:

    Bartın merkezden ben ANTEPLİ. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 02-06-2022 16:30:48

  20. Selçuk Şahin dedi ki:

    Rize merkezden ben Selçuk Şahin. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım 02-06-2022 22:03:21

  21. Serkan dedi ki:

    Merhaba bu web sitesi süper ötesi güzel, twitter da paylaştım

  22. Hakkı dedi ki:

    Mrb sayfa vallaha hoşuma gitti, sağolun

  23. Mustafa dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle mükemmel, teşekkürler

  24. Muhammet dedi ki:

    Merhaba herkese web siten süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Leyla dedi ki:

    İzmir merkezden ben Leyla. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 10-06-2022 14:11:14

  26. urfa Sevdalısı dedi ki:

    Kırklareli merkezden ben urfa Sevdalısı. Mrb paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 12-06-2022 20:31:43

  27. Kaan dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfa inanki hoşuma gitti, face de paylaştım

  28. Urfalı Hakan dedi ki:

    Kırklareli merkezden ben Urfalı Hakan. Selam paylaşım vallaha billaha mükemmel, tebrikler 14-06-2022 04:40:24

  29. Cemali dedi ki:

    Yalova merkezden ben Cemali. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-06-2022 08:51:15

  30. ANTEPLİ dedi ki:

    Bingöl merkezden ben ANTEPLİ. Selam paylaşım valla ilgi uyandırıcı, tebrikler 16-06-2022 10:07:56

  31. urfa Sevdalısı dedi ki:

    Hatay merkezden ben urfa Sevdalısı. Selam paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım 17-06-2022 07:50:06

  32. Serkan dedi ki:

    Iğdır merkezden ben Serkan. Merhaba paylaşım vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 18-06-2022 02:52:15

  33. Halide dedi ki:

    Yozgat merkezden ben Halide. Merhabalar sayfanız yeminle mükemmel, tebrikler 19-06-2022 16:28:44

  34. Urfalıyık dedi ki:

    Merhaba paylaşımınız valla güzel, linkedinde paylaştım

  35. Urfaspor dedi ki:

    Mrb web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler

  36. Urfalıyık dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan inan ki güzel, linkedinde paylaştım

  37. Mehmet dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfan gerçekten mükemmel, teşekkürler

  38. Hakkıhan dedi ki:

    Yozgat merkezden ben Hakkıhan. selamun aleyküm web sitesi harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım 28-06-2022 16:18:14

  39. Lade dedi ki:

    Merhabalar web sitesi harbiden dikkat çekici, saolun

  40. Muhammet dedi ki:

    Giresun merkezden ben Muhammet. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 01-07-2022 18:06:25

  41. Leyla dedi ki:

    Çanakkale merkezden ben Leyla. selamun aleyküm web siten ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım 04-07-2022 06:55:48

  42. Hade dedi ki:

    Merhaba web sitesi harbiden hayran bıraktı, şukuladım

  43. Halide dedi ki:

    Erzincan merkezden ben Halide. Selam herkese siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım 08-07-2022 04:02:52

  44. Muhammet dedi ki:

    Merhabalar sayfa ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  45. Şefik dedi ki:

    Sinop merkezden ben Şefik. Merhaba siteniz gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-07-2022 17:59:25

  46. URFALI dedi ki:

    Merhaba herkese sayfa inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  47. Şanlıurfalı dedi ki:

    Merhaba herkese web siten cidden mükemmel, şukuladım

  48. Serkan dedi ki:

    Tunceli merkezden ben Serkan. Selamın aleyküm bu web sitesi valla hoşuma gitti, face de paylaştım 17-07-2022 11:02:32

  49. Lade dedi ki:

    Merhaba sayfa inanki iyi, facebookta paylaştım

  50. Cemali dedi ki:

    Afyon merkezden ben Cemali. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 23-07-2022 19:38:19

  51. Leyla dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  52. Ali dedi ki:

    selam arkadaşlar paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  53. Tarıkhan dedi ki:

    Kocaeli merkezden ben Tarıkhan. selam arkadaşlar sayfanız vallaha mükemmel, facebookta paylaştım 06-08-2022 21:12:34

  54. Urfalı Hakan dedi ki:

    Elazığ merkezden ben Urfalı Hakan. Selam paylaşım inanki hayran bıraktı, tebrikler 08-08-2022 13:11:29

  55. Selçuk Şahin dedi ki:

    Merhaba paylaşım inanki dikkatimi çekti, saolun

  56. Muhammet dedi ki:

    Kırklareli merkezden ben Muhammet. Slm paylaşım yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 09-08-2022 13:10:12

  57. Urfa dedi ki:

    Gaziantep merkezden ben Urfa. Merhabalar paylaşımınız yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 11-08-2022 20:24:29

  58. Sertaç Tunç dedi ki:

    Mrb web siteniz inanki hayran edici, teraziye tıkladım

  59. Tede dedi ki:

    Burdur merkezden ben Tede. selam arkadaşlar sayfa yeminle hayran bıraktı, saolun 15-08-2022 06:08:57

  60. Kaan dedi ki:

    Mardin merkezden ben Kaan. Selam herkese web siteniz ciddiyim hayran edici, teşekkürler 16-08-2022 10:25:16

  61. Mehmet dedi ki:

    Ardahan merkezden ben Mehmet. Merhabalar paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 18-08-2022 09:50:08

  62. Süreyya Hakkı dedi ki:

    Sakarya merkezden ben Süreyya Hakkı. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım 18-08-2022 14:59:28

  63. Tarıkhan dedi ki:

    Selam siteniz inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  64. Urfalı Hakan dedi ki:

    Malatya merkezden ben Urfalı Hakan. Selamın aleyküm web sitesi yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 21-08-2022 04:54:52

  65. Cemali dedi ki:

    Merhaba herkese siteniz valla çok iyi, face de paylaştım

  66. Gaziantepli dedi ki:

    Mersin merkezden ben Gaziantepli. Merhaba paylaşım cidden güzel, teraziye tıkladım 29-08-2022 12:11:44

  67. Selçuk Şahin dedi ki:

    Burdur merkezden ben Selçuk Şahin. selamun aleyküm web sitesi cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 30-08-2022 14:03:15

  68. Hakkıhan dedi ki:

    Mrb paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  69. Tede dedi ki:

    Sivas merkezden ben Tede. selam arkadaşlar web siteniz inanki mükemmel, face de paylaştım 31-08-2022 00:47:11

  70. Hakan Yandaş dedi ki:

    Merhabalar siten valla iyi, şukuladım

  71. Şefik dedi ki:

    Merhabalar paylaşım cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  72. BADILLI dedi ki:

    Diyarbakır merkezden ben BADILLI. Slm sayfan vallaha billaha çok iyi, saolun 04-09-2022 20:36:04

  73. Sümeyye dedi ki:

    Tokat merkezden ben Sümeyye. Selam herkese sayfan inan ki dikkatimi çekti, sağolun 05-09-2022 12:33:23

  74. Sümeyye dedi ki:

    Amasya merkezden ben Sümeyye. Mrb sayfanız inanki hayran bıraktı, şukuladım 05-09-2022 17:43:28

  75. Ade dedi ki:

    Osmaniye merkezden ben Ade. Mrb web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 05-09-2022 20:14:59

  76. Hakkı dedi ki:

    Mrb paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, saolun

  77. Urfalı Hakan dedi ki:

    Selam sayfa inanki hayran edici, teraziye tıkladım

  78. Leman dedi ki:

    Merhaba siteniz valla çok hoşuma gitti, sağolun

  79. öznur dedi ki:

    Ordu merkezden ben öznur. Selamlar paylaşımın inanki çok iyi, şukuladım 13-09-2022 20:10:29

  80. Ade dedi ki:

    Diyarbakır merkezden ben Ade. Slm bu web sitesi yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 14-09-2022 06:35:43

  81. Gaziantepli dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım

  82. Tarıkhan dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  83. Şanlıurfalı dedi ki:

    Selam herkese web siteniz inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler

  84. Mustafa dedi ki:

    Selam paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  85. Urfalıyık dedi ki:

    Merhabalar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  86. Cemali dedi ki:

    Selamın aleyküm web siten süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  87. Urfaspor dedi ki:

    Gümüşhane merkezden ben Urfaspor. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 26-09-2022 06:37:38

  88. Leyla dedi ki:

    Selam web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım