enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpurfaşanlıurfa
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak

Sokak satıcılarına göz açtırılmıyor –

Sokak satıcılarına göz açtırılmıyor –
Şanlıurfa’da polis tarafından düzenlenen çalışmada sokakta uyuşturucu satışı yapan 3 şüpheli gözaltına alındı.

ŞANLIURFA – Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı narkotik ekipleri tarafından sokak satıcılarına yönelik çalışma başlatıldı.

Belirlenen adrese yapılan baskında gözaltına alınan 3 şüpheli emniyete götürüldü.

Emniyette işlemleri tamamlanan zanlılar, daha sonra Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesinde aldığı sağlık raporunun ardından adliyeye sevk edildi.

 

                                                                                                                                                        


Yorumlar

  1. Hikmet Ay dedi ki:

    selamun aleyküm web siten inan ki güzel, sağolun

  2. Gamze Subaşı dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki mükemmel, face de paylaştım

  3. Tarıkhan dedi ki:

    Elazığ merkezden ben Tarıkhan. Merhaba web siten valla çok hoşuma gitti, saolun 15-04-2022 23:25:27

  4. Mehmet dedi ki:

    Kırşehir merkezden ben Mehmet. Merhaba siteniz gerçekten çok güzel, sağolun 17-04-2022 05:25:56

  5. Salih Kaçan dedi ki:

    Slm web sitesi inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  6. Servi Hikmet dedi ki:

    Karabük merkezden ben Servi Hikmet. Selam paylaşımın inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım 06-05-2022 03:48:26

  7. Hakkıhan dedi ki:

    Bursa merkezden ben Hakkıhan. selamun aleyküm sayfa inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 06-05-2022 08:58:31

  8. Ade dedi ki:

    Karaman merkezden ben Ade. Mrb sayfan inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım 06-05-2022 14:06:22

  9. urfa Sevdalısı dedi ki:

    Aydın merkezden ben urfa Sevdalısı. Selam herkese siten harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-05-2022 01:52:07

  10. Urfalı dedi ki:

    Tekirdağ merkezden ben Urfalı. Merhaba web siten valla hayran edici, teraziye tıkladım 11-05-2022 08:53:05

  11. Şanlıurfalı dedi ki:

    Selam sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  12. Mert dedi ki:

    Zonguldak merkezden ben Mert. Mrb paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 13-05-2022 17:57:47

  13. Tuncer Öztürk dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler

  14. Urfalı dedi ki:

    Mrb sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler

  15. Urfam dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  16. Zeynep dedi ki:

    Edirne merkezden ben Zeynep. Mrb sayfanız yeminle iyi, teşekkürler 17-05-2022 22:58:09

  17. Halide dedi ki:

    Selam herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler

  18. Şanlıurfaspor dedi ki:

    Merhaba sayfanız inanki çok güzel, teraziye tıkladım

  19. Hakan Yandaş dedi ki:

    Sivas merkezden ben Hakan Yandaş. Selam herkese web sitesi inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 20-05-2022 05:21:26

  20. Elifnaz dedi ki:

    Muğla merkezden ben Elifnaz. Merhabalar bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 20-05-2022 15:53:11

  21. Lade dedi ki:

    Merhabalar sayfa inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım

  22. Antepli dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım

  23. Zeynep dedi ki:

    İzmir merkezden ben Zeynep. Selam web siten inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-05-2022 10:49:44

  24. Urfam dedi ki:

    Aydın merkezden ben Urfam. Merhabalar web siten inanılmaz hayran edici, şukuladım 22-05-2022 18:53:25

  25. urfa Sevdalısı dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfa harbiden dikkat çekici, teşekkürler

  26. Samet Dedo dedi ki:

    Çanakkale merkezden ben Samet Dedo. Slm sayfan cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 23-05-2022 00:43:58

  27. Selçuk Şahin dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim güzel, şukuladım

  28. Şefik dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım

  29. Servi Hikmet dedi ki:

    selamun aleyküm sayfanız yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  30. Servi Hikmet dedi ki:

    Selamlar web sitesi cidden hoşuma gitti, teşekkürler

  31. Edip dedi ki:

    Giresun merkezden ben Edip. selamun aleyküm web siteniz inanki güzel, tebrikler 27-05-2022 11:05:54

  32. öznur dedi ki:

    Malatya merkezden ben öznur. Slm sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 27-05-2022 16:57:20

  33. Muhammet dedi ki:

    Mrb web siten valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  34. Urfadan dedi ki:

    Karaman merkezden ben Urfadan. Selam web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 27-05-2022 23:53:35

  35. Salih Kaçan dedi ki:

    Uşak merkezden ben Salih Kaçan. Merhabalar bu web sitesi inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 28-05-2022 08:18:38

  36. Urfaspor dedi ki:

    İstanbul merkezden ben Urfaspor. Merhabalar web siten inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 29-05-2022 09:28:13

  37. BADILLI dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfa inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  38. Hakkı dedi ki:

    Tekirdağ merkezden ben Hakkı. Merhaba herkese web sitesi inanki iyi, şukuladım 01-06-2022 18:02:39

  39. Tede dedi ki:

    Van merkezden ben Tede. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım 01-06-2022 23:54:37

  40. Zeynep dedi ki:

    Bayburt merkezden ben Zeynep. Mrb siteniz gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 02-06-2022 14:36:20

  41. Mustafa dedi ki:

    Merhaba siteniz gerçekten hayran edici, şukuladım

  42. Leman dedi ki:

    Mrb sayfa vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  43. Edip dedi ki:

    Slm siten inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  44. Muhammet dedi ki:

    Tekirdağ merkezden ben Muhammet. selamun aleyküm paylaşım yeminle güzel, tebrikler 06-06-2022 00:35:45

  45. Urfadan dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım

  46. öznur dedi ki:

    Merhaba herkese sayfan inan ki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  47. Ade dedi ki:

    Tunceli merkezden ben Ade. Merhabalar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 08-06-2022 15:32:53

  48. öznur dedi ki:

    Slm sayfa vallaha billaha mükemmel, şukuladım

  49. Sümeyye dedi ki:

    Şanlıurfa merkezden ben Sümeyye. Selamın aleyküm paylaşımınız valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 10-06-2022 03:56:44

  50. Halil dedi ki:

    Slm siten harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  51. Salih Kaçan dedi ki:

    Selam herkese sayfan gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  52. Urfadan dedi ki:

    Selam herkese sayfanız ciddiyim çok güzel, tebrikler

  53. Şanlıurfa dedi ki:

    Selam herkese paylaşımın cidden güzel, saolun

  54. Şanlıurfa dedi ki:

    Slm paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler

  55. Serkan dedi ki:

    Gaziantep merkezden ben Serkan. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım 13-06-2022 19:47:30

  56. Ade dedi ki:

    Selam sayfa cidden dikkat çekici, teşekkürler

  57. Urfalıyık dedi ki:

    Merhaba herkese sayfanız harbiden hoşuma gitti, teşekkürler

  58. Elifnaz dedi ki:

    Yozgat merkezden ben Elifnaz. Merhabalar sayfa yeminle hayran bıraktı, sağolun 16-06-2022 08:56:12

  59. Tede dedi ki:

    Merhaba herkese web siten cidden mükemmel, sağolun

  60. Serkan dedi ki:

    Tokat merkezden ben Serkan. Selam siten inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 17-06-2022 04:43:19

  61. Tuncer Öztürk dedi ki:

    Selam web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  62. Gamze Subaşı dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız inanki çok iyi, twitter da paylaştım

  63. Hakan Yandaş dedi ki:

    Kayseri merkezden ben Hakan Yandaş. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz mükemmel, şukuladım 23-06-2022 08:08:14

  64. Tarıkhan dedi ki:

    Siirt merkezden ben Tarıkhan. Slm paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun 25-06-2022 10:45:19

  65. ANTEPLİ dedi ki:

    Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  66. Halide dedi ki:

    Kocaeli merkezden ben Halide. Merhaba web siten inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım 26-06-2022 04:30:01

  67. Ali dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  68. Lade dedi ki:

    Trabzon merkezden ben Lade. Mrb bu web sitesi inanki hayran edici, şukuladım 28-06-2022 00:53:35

  69. URFALI dedi ki:

    Çorum merkezden ben URFALI. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 28-06-2022 18:32:08

  70. urfa Sevdalısı dedi ki:

    İstanbul merkezden ben urfa Sevdalısı. Merhabalar siteniz gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-07-2022 07:34:07

  71. Ali dedi ki:

    selamun aleyküm web sitesi süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım

  72. Hakkı dedi ki:

    Kırşehir merkezden ben Hakkı. Mrb paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım 01-07-2022 17:19:35

  73. Süreyya Hakkı dedi ki:

    Mardin merkezden ben Süreyya Hakkı. Slm sayfa vallaha billaha mükemmel, şukuladım 02-07-2022 04:48:10

  74. Şefik dedi ki:

    Selamlar sayfa süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım

  75. Servi Hikmet dedi ki:

    Selam paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  76. öznur dedi ki:

    Hatay merkezden ben öznur. Selamlar sayfanız valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-07-2022 17:16:43

  77. Şanlıurfaspor dedi ki:

    selamun aleyküm sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, saolun

  78. Urfalıyam dedi ki:

    Merhaba web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler

  79. Leman dedi ki:

    Zonguldak merkezden ben Leman. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, saolun 07-07-2022 13:05:28

  80. Muhammet dedi ki:

    selam arkadaşlar sayfanız inanki çok iyi, saolun

  81. Urfalı Nedim dedi ki:

    Merhaba sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  82. Urfalı Hakan dedi ki:

    Konya merkezden ben Urfalı Hakan. Merhaba paylaşımın harbiden çok iyi, teşekkürler 08-07-2022 13:31:24

  83. Urfanın Aşığı dedi ki:

    İstanbul merkezden ben Urfanın Aşığı. Selam paylaşımınız süper ötesi çok güzel, teşekkürler 10-07-2022 03:43:53

  84. Elifnaz dedi ki:

    merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle hayran bıraktı, sağolun

  85. Halil dedi ki:

    Zonguldak merkezden ben Halil. Selam herkese bu web sitesi yeminle iyi, sağolun 13-07-2022 07:53:09

  86. Mehmet dedi ki:

    Artvin merkezden ben Mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım 14-07-2022 09:53:21

  87. Urfa Sevdalısı dedi ki:

    Ankara merkezden ben Urfa Sevdalısı. Mrb paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 14-07-2022 16:24:47

  88. Tede dedi ki:

    Batman merkezden ben Tede. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-07-2022 17:19:43

  89. Hakkı dedi ki:

    Sakarya merkezden ben Hakkı. Merhaba paylaşımın ciddiyim mükemmel, tebrikler 14-07-2022 20:34:47

  90. Urfaspor dedi ki:

    Çankırı merkezden ben Urfaspor. Selam web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 15-07-2022 06:35:57

  91. Mustafa dedi ki:

    Mrb web siten gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  92. Serkan dedi ki:

    Mardin merkezden ben Serkan. Slm siten süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım 15-07-2022 20:38:14

  93. Urfanın Aşığı dedi ki:

    Merhaba herkese web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  94. Urfa Sevdalısı dedi ki:

    Kilis merkezden ben Urfa Sevdalısı. Slm paylaşımın inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 17-07-2022 16:27:06

  95. Urfanın Aşığı dedi ki:

    selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler

  96. Şanlıurfa dedi ki:

    Selam bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  97. Urfaspor dedi ki:

    Selam siteniz inanılmaz güzel, twitter da paylaştım

  98. Ali dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  99. Kaan dedi ki:

    Artvin merkezden ben Kaan. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, tebrikler 27-07-2022 02:42:50

  100. Mehmet dedi ki:

    Adana merkezden ben Mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle iyi, face de paylaştım 27-07-2022 20:30:29

  101. Urfalıyık dedi ki:

    Hakkari merkezden ben Urfalıyık. Selam herkese web siteniz harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 28-07-2022 15:33:56

  102. Urfam dedi ki:

    Şırnak merkezden ben Urfam. Selam herkese sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-07-2022 06:47:39

  103. Ali dedi ki:

    Merhabalar web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler

  104. Urfalı Nedim dedi ki:

    Bilecik merkezden ben Urfalı Nedim. Selamlar sayfan inanılmaz çok güzel, şukuladım 02-08-2022 18:25:30

  105. Şanlıurfa dedi ki:

    Muğla merkezden ben Şanlıurfa. Selam herkese paylaşım harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 08-08-2022 23:53:23

  106. Antepli dedi ki:

    Merhabalar paylaşımınız inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım

  107. Kamil Kocaeli dedi ki:

    selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim çok güzel, şukuladım

  108. Elifnaz dedi ki:

    Muş merkezden ben Elifnaz. Merhaba web siten vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 16-08-2022 04:08:23

  109. Leman dedi ki:

    Selamın aleyküm paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  110. Mert dedi ki:

    Selam web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  111. Urfalı Gençler dedi ki:

    Slm paylaşımınız valla dikkat çekici, saolun

  112. Halil dedi ki:

    Slm paylaşımın vallaha billaha güzel, tebrikler

  113. Leyla dedi ki:

    Selam paylaşımın cidden çok güzel, linkedinde paylaştım

  114. Urfalıyam dedi ki:

    Selam herkese sayfanız vallaha billaha hayran edici, tebrikler

  115. Şanlıurfa dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım

  116. urfa Sevdalısı dedi ki:

    Bilecik merkezden ben urfa Sevdalısı. selamun aleyküm web siteniz inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 24-08-2022 05:25:56

  117. Şanlıurfalı dedi ki:

    selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, tebrikler

  118. BADILLI dedi ki:

    Çanakkale merkezden ben BADILLI. selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım 25-08-2022 07:26:03

  119. Halide Edip dedi ki:

    Selam bu web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  120. Cemali dedi ki:

    Selamlar paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  121. Servi Hikmet dedi ki:

    Burdur merkezden ben Servi Hikmet. Mrb paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 30-08-2022 23:14:27

  122. Tuncer Öztürk dedi ki:

    Çankırı merkezden ben Tuncer Öztürk. Slm paylaşımın yeminle iyi, face de paylaştım 31-08-2022 11:08:56

  123. Cemali dedi ki:

    Merhabalar sayfanız yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  124. Şanlıurfalı dedi ki:

    Kars merkezden ben Şanlıurfalı. Slm paylaşım vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 03-09-2022 03:30:03

  125. Tede dedi ki:

    Ardahan merkezden ben Tede. Selamlar web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler 05-09-2022 07:27:01

  126. Urfa Sevdalısı dedi ki:

    selam arkadaşlar web siteniz inanki iyi, saolun

  127. Sertaç Tunç dedi ki:

    Nevşehir merkezden ben Sertaç Tunç. Merhabalar web siteniz harbiden çok güzel, twitter da paylaştım 09-09-2022 08:35:36

  128. Lade dedi ki:

    Konya merkezden ben Lade. Selam paylaşım valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 10-09-2022 10:36:12

  129. Kamil Kocaeli dedi ki:

    Erzurum merkezden ben Kamil Kocaeli. selamun aleyküm sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 17-09-2022 01:20:17

  130. Sümeyye Hakan dedi ki:

    Merhaba herkese web siteniz harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  131. Mehmet dedi ki:

    Van merkezden ben Mehmet. selam arkadaşlar web sitesi yeminle hayran edici, teşekkürler 23-09-2022 06:35:53

  132. Urfalı Hakan dedi ki:

    Selam herkese sayfan ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  133. Zeynep dedi ki:

    selam arkadaşlar web siten harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  134. Muhammet dedi ki:

    Van merkezden ben Muhammet. Selamlar sayfan yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 28-09-2022 20:32:56

  135. Tarıkhan dedi ki:

    Zonguldak merkezden ben Tarıkhan. Merhabalar sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 29-09-2022 06:57:51

  136. Urfadan dedi ki:

    Ağrı merkezden ben Urfadan. Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 29-09-2022 12:06:05

  137. Antepli dedi ki:

    İstanbul merkezden ben Antepli. Selam herkese paylaşım vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım 06-10-2022 04:07:57

  138. Salih Kaçan dedi ki:

    merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz iyi, facebookta paylaştım

  139. Urfadan dedi ki:

    Merhabalar siten valla iyi, linkedinde paylaştım

  140. Edip dedi ki:

    Adana merkezden ben Edip. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi iyi, saolun 13-10-2022 00:44:56

  141. Muhammet dedi ki:

    Artvin merkezden ben Muhammet. selam arkadaşlar web siteniz vallaha iyi, linkedinde paylaştım 18-10-2022 04:48:24

  142. Urfa dedi ki:

    selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  143. ANTEPLİ dedi ki:

    Antalya merkezden ben ANTEPLİ. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 21-10-2022 15:33:09

  144. Urfa Sevdalısı dedi ki:

    Manisa merkezden ben Urfa Sevdalısı. Slm web siteniz valla çok güzel, facebookta paylaştım 24-10-2022 10:43:11

  145. Halide Edip dedi ki:

    Slm sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  146. Urfam dedi ki:

    Mrb bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, saolun

  147. Süreyya Hakkı dedi ki:

    merhaba arkadaşlar web siten harbiden güzel, sağolun

  148. Urfalı Hakan dedi ki:

    Selam herkese bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  149. Servi Hikmet dedi ki:

    Ankara merkezden ben Servi Hikmet. Mrb paylaşımın inanki çok iyi, linkedinde paylaştım 06-11-2022 06:46:47

  150. Şanlıurfaspor dedi ki:

    Çanakkale merkezden ben Şanlıurfaspor. Mrb paylaşımınız gerçekten mükemmel, şukuladım 06-11-2022 11:55:35

  151. Şanlıurfaspor dedi ki:

    selam arkadaşlar siteniz valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  152. Gamze Subaşı dedi ki:

    Tekirdağ merkezden ben Gamze Subaşı. selamun aleyküm siten inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 11-11-2022 11:54:02

  153. Kamil Kocaeli dedi ki:

    Merhabalar paylaşım cidden güzel, teraziye tıkladım

  154. Şefik dedi ki:

    Selamlar siteniz inan ki hoşuma gitti, saolun

  155. Urfam dedi ki:

    Van merkezden ben Urfam. selam arkadaşlar siten inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-11-2022 16:44:19

  156. Kamil Kocaeli dedi ki:

    Selam herkese paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  157. Antepli dedi ki:

    Adana merkezden ben Antepli. Selamın aleyküm web sitesi yeminle hayran edici, saolun 16-11-2022 08:47:19

  158. Sümeyye Hakan dedi ki:

    Mrb siteniz yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  159. Urfalı dedi ki:

    Karaman merkezden ben Urfalı. Merhabalar sayfa ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım 18-11-2022 05:53:06

  160. Urfalıyık dedi ki:

    Antalya merkezden ben Urfalıyık. Selamın aleyküm web siten inan ki güzel, face de paylaştım 19-11-2022 01:52:34

  161. Servi Hikmet dedi ki:

    Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  162. Serkan dedi ki:

    Kırşehir merkezden ben Serkan. Slm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 20-11-2022 13:06:11

  163. Mustafa dedi ki:

    Erzincan merkezden ben Mustafa. selamun aleyküm siten vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 21-11-2022 09:06:25

  164. Servi Hikmet dedi ki:

    Nevşehir merkezden ben Servi Hikmet. Selamlar sayfan vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 21-11-2022 14:05:18